Beerhunters Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie ben ik? (Robin)

Ga naar beneden

Wie ben ik? (Robin) Empty Wie ben ik? (Robin)

Bericht van Robin za 15 aug 2020, 11:50

Welkom op ons forum/community. Mijn naam is Robin, een van de 2 personen achter BeerHunters, bijna 28 lentes jong en woonachtig in het mooie Limburg. 

Mijn liefde voor bier is mij met de paplepel ingegoten. Ik ben namelijk opgegroeid in een kroeg waar ik van mijn geboorte tot mijn 12 levensjaar heb doorgebracht, waarna mijn ouders meerdere horeca zaken hebben gehad en uiteindelijk terug beland zijn in een kroeg/lunchroom/restaurant.

Deze liefde is helaas(maar stiekem ook gelukkig) een uit de hand gelopen hobby geworden. Na het ''zuipen'' van gewone pils bieren ben ik een aantal jaren geleden begonnen aan de speciaalbieren en vanaf dat moment is het mis gegaan. Begrijp me niet verkeerd een partij pils zuipen op een feestje hoort er nog steeds bij op zijn tijd. Maar het echt genieten van een speciaalbiertje is toch zoveel beter, de soms complexe smaken i.c.m. de heerlijke aroma's maken het simpelweg speciaal.

Dit heeft er toe geleid dat ik:

  • Een eigen kroeg/mancave heb gemaakt in mijn garage.
  • Een verzameling aan bierflessen/blikken/openers/attributen heb opgebouwd.
  • Samen met een vriend BeerHunters ben begonnen.
  • We zijn gestart met zelf bierbrouwen.
  • En nog meer plannen voor de toekomst hebben (info daarover volgt nog).


Favoriete biertjes heb ik niet echt, ik kan ze allemaal wel waarderen. Behalve porters en stouts, op een of andere manier vinden mijn smaakpapillen deze vaak niet lekker. Dit weerhoud me niet er van ze te blijven proeven  Very Happy

Naja mochten jullie meer willen weten, brand los zou ik zeggen!

En veel plezier op ons platform!

Robin

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 13-08-20
Leeftijd : 31
Woonplaats : Limburg

https://www.beerhunters.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum